SHARE

Truri juaj gjithnjë ka nevojë për një kujdes të shtuar që të shmangni harresën në moshën e mëvonshme.

Këtë mund ta bëni duke përfshirë në vaktin tuaj të mëngjesit, ushqime efektive dhe vitaminoze.

Acidi yndyror esencial omega-3 DHA (gjendet në salmon, vezë dhe fara si liri dhe kungulli) mund të përmirësojë rrjedhjen e gjakut të trurit dhe të ndihmojë në reduktimin e inflamacionit.

Nivelet e ulëta të acideve yndyrore esenciale kanë qenë të lidhura me rritjen e rrezikut të demencës, humbjes së Alzheimerit dhe humbjes së kujtesës.

Një studim i vitit 2013 nga Zelanda e Re është përshëndetur si një hap i madh në ushqyerjen e trurit pasi ka gjetur një korrelacion të qartë midis shtojcave DHA (acid docosahexaenoic, një omega-3 e gjetur në vaj peshku) dhe kujtesën e përmirësuar dhe kohën e reagimit në të rriturit e shëndetshëm.

Dy vjet më vonë, një studim i vitit 2015 në revistën Alzheimer & Dementia tregoi se vajrat e peshkut madje mund të kompensonin atrofin e trurit në të rriturit e shëndetshëm.

Rob Hobson, Shefi i Healthspan i të ushqyerit, rekomandon që të hahet peshqit me vaj dy deri tre herë në javë.